Friday, March 19, 2010

Semangat Di Awal Pagi

Mata masih kelat namun aku berjaya juga bangun jam empat pagi ni dengan pertolongan adik aku dan juga otai mengejutkan serta semangat yang membara untuk menyambung menyiapkan assignment yang masih belum siap.

Dengan bertemankan lagu-lagu jiwang ni aku cuba menyiapkan kerja aku. Sekejap lagi aku bercadang hendak membuat air minum. Argh! Perut pula terasa minta diisi. Rasanya lebih baik aku pergi ke dapur mencari sesuatu untuk dimakan. Tadi kalau tak silap, aku ada nampak nasi dan sedikit lauk sambal terung purple yang mak masak tadi malam.

Aku akan menulis lagi nanti. Buat masa ini aku hanya terfikirkan makanan. Selepas makan, aku akan terus menyambung tugasan sebelum berhenti untuk bersiap ke pejabat. Hari ini hari Jumaat. Hari terakhir kerja untuk minggu ini. Harap-harap ada berita baik hari ini bila aku sampai di pejabat pagi nanti.

0 comments:

.