Monday, March 08, 2010

Syahadat Cinta

Aku tidur lewat lagi malam ni. Entah kenapa pulak, seronok pulak aku tengok citer Indonesia kat Astro Citra ni. Citer pasal Iqbal yang jahil tentang Islam, hampir jadi anak derhaka sebab pukul emak sendiri dan akhirnya berubah menjadi baik.

Tak pernah lagi aku mengadap tv sungguh-sungguh kalau citer indonesia ditayangkan. Tapi kali ni memang best la. Aku suka dengan pendapat Iqbal pasal khalwat. Hahahaha....

Dah habis dah citer tu. nak tidur mata tak mengantuk lagi. Nak sambung buat assignment, fikiran aku tepu ler pulak. Tilam aku pun adik bongsu aku dah conquer. Huhu... Manja betul adik aku ni. Umur dah enam belas dah tapi tu la, manja. Kekadang menempel gak dia tidur sebelah aku. Teringat mak ler tu. Hahahaha...

Semalam dia telefon mak. Suara bunyi pelik je. Sekali tengok, ler... macam nak nangis je. Orang tak biasa tinggal berjauh dengan mak. Sekali tahun ni kena duduk dengan aku, sekolah dekat sini. Rindu ler dia. Tapi takpe, Jumaat ni abah dengan mak datang sini. Aku bet, dia mesti menempel dekat mak je sok tu. Mesti dia tidur dekat mak.

1 comments:

As said...

Syahadat cinta is the bez movie! I love! =D

.