Monday, March 08, 2010

Penulisan2u

E-novel aku bertajuk Akhirnya ... Cinta Itu Part 1 dah keluar kat penulisan2u malam tadi. Diorang letak tajuk Akhirnya Cinta Itu 1. Setakat ni aku tengok baru 27 orang yang membacanya. Harap orang suka ler karya aku yang tak seberapa tu. Ye la kan, aku dididik untuk buat cerita kanak-kanak tapi aku gatal tangan juga nak menulis novel. Percubaan pertama tu.

Sekarang ni aku tengah dalam proses nak menyiapkan Luka untuk novel kreatif, Airmata kekasih untuk kategori cerpen dan Di sini kasihnya tertumpah untuk novel motivasi remaja. Ada juga tajuk-tajuk lain tapi buat masa ni aku lebih tumpukan dekat yang tiga ni. Beberapa lagi sinopsis untuk novel kreatif aku dah siap tulis. Tinggal nak kembangkan saja lagi.

Lepas ni mungkin aku akan kurang sikit berkarya. Hujung minggu ni aku ada exam 3 hari. Nak kena baca buku ler jugak walaupun dua dari tiga subjek tu multi choice question. Yang paling penting subjek financial accounting yang ada esei tu.

Ah! Exec aku dah bagi kerja pulak ni. Aku nak settlekan kejap la.

0 comments:

.