Sunday, March 07, 2010

Karaoke Tercekik

Hahaha.....

Aku baru sudah karaoke dengan adik-adik aku kat rumah ni. Biasalah, home theater murah je kan, microfon pun murah punya. Tak kisah la... yang penting boleh nyanyi. Untuk hilangkan tension fikir macam-macam benda, release ler sikit dengan menyanyi melalak sampaikan jiran berdepan rumah tutup pintu rapat-rapat.

Aku cabar adik aku nyanyi lagu Seribu tahun takkan mungkin, Bumiputra Rockers. Hahahaha.... Tercekik dia. Standard la kan. Suara penyanyi kampung. Nyanyi suka-suka sambil gelakkan kalau tercekik.

Lepas ni nak sambung balik buat assignment yang tak siap-siap ni. Macam mana nak siap, baru pegang buku dah ngantuk. Baru pegang dah sakit kepala. Itulah penangan accounting. Kira-kira aku suka tapi tu ler, nak letak dalam akaun apa -apa tu yang lemah tu.

Adik pompuan aku demam pulak ni ha. Kejap lagi pergi klinik ler dia kot. Tadi dia dah call abang ipar aku mintak tolong hantarkan.

Panas la.... Layan lagu Airmata Kekasih jap.

0 comments:

.