Thursday, March 11, 2010

Tak Tahan!!!!!!!!

Aku betul-betul dah tak tahan. Dah habis dah kesabaran aku. Semua orang nampaknya dah nak ikut suka-suka hati sendiri je. Cakap aku langsung dah tak guna dah. Langsung dah tak diendahkan lagi dah. Sumer dah besar-besar, dah bijak pandai.

Letih la aku macam ni. Asyik aku je nak mengalah. Asyik aku je nak faham orang tapi hati aku ni sapa pun tak nak faham. Puas aku nak jaga perasaan orang, tanak sesapa kecik ati dengan aku tapi ati aku ni takde sapa nak jaga.

Aku letih la. Aku dah tak larat lagi dah hidup macam ni. Kalau aku diberi pilihan, nak mati ke nak hidup dalam keadaan yang macam ni... pilihan aku mati aje. Aku rasa lagi senang hati ler kot kalau aku pilih mati aje. Yang aku kena hadap siksaan kubur dan siksaan selepas dibangkitkan semula nanti je. Tak perlu aku fikirkan macam mana nak carik duit untuk biaya semua bil-bil, nak beli barang makan dan bayar hutang-hutang.

Tak payah juga nak fikir cukup tak beras gula semua sementara nak dapat gaji lagi sekali. Agaknya macam ni la jugak yang mak abah aku rasa kot. Letih memang sangat letih. Letih semua terutama letih fikiran.

Aku tak tahan!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

.