Saturday, March 06, 2010

Terhiris Hatiku

Masa aku tulis entry ni, aku baru je habis dengar lagu rock lama. Tak tau la tajuk apa lagu tu tapi hujung sekali ayatnya... Terhiris hatiku. Akupun apa lagi, terus je amik ayat tu jadik tajuk entry kali ni.

DVD lagu ni aku baru je burn tengahari tadi. Aku masukkan semua lagu-lagu yang sedap telinga mendengar la. Kebanyakannya lagu cinta ler tapi versi rock. Dan dalam ni jugak aku masukkan sekali lagu Wali Band. Dan disebabkan disc tu boleh masuk banyak lagu, aku cuma baru guna sikit je space dia tadi. Nanti bila ada lagu lagi aku tambah ler pulak.

Dari semalam aku layan lagu Airmata Kekasih nyanyian kumpulan Leon. Giler sedap lagu tu. Kemudian lagu Biarlah Berjauhan, lagu Kapilla. Asyik seh layan lagu rock ala-ala orang frust ni. Terasa macam diri sendiri pulak yang berada kat tempat tu.

Kepala aku rasa macam bengal je la ni. Tak tau kenapa. Mungkin sebab aku banyak sangat fikir kot. Atau mungkin juga sebab fikiran aku yang memang tak tenang dan sentiasa berada dalam keadaan tak selamat ni agaknya la. Entah la... Aku tak tau nak buat apa dah ni. Masalah aku sekarang dah makin berat. Terlalu berat berada dalam pemikiran aku hingga aku rasa dah tak sanggup menanggungnya.

Aku layan lagu Okey kejap...

0 comments:

.