Friday, February 26, 2010

Financial Accounting Untuk Semester Januari

Pertengahan bulan depan aku ada midterm. Ada tiga subjek. Financial Accounting, Human Resources Management dan Principles of Microeconomic. Financial Accounting ada assignment. Tarikh akhir hantar 7hb Mac tapi tutor extend sampai 23hb Mac. Best betul cuma banyak kira-kira so agak pening jugak la.

Tadi baru aku buat muka depan dan draf soalan satu. Isi penting dah buat cuma nak huraikan aje lagi. Soalan dua tak usik lagi. Lepas ni aku buat la sikit lagi. Tak dapat nak mengadap kat situ aje sebab cerita nak kena buat jugak.

Tadi adik amik RM40 buat beli telefon dari kawan dia. Tu duit belanja sekolah. Tinggal baki lagi RM60. Tu nak kena cukupkan jugak untuk sebulan. Aku nak cover belanja dia macam tak dapat dah sebab takut tak cukup nak cover duit rumah.

Argh! Aku malas nak cakap lagi pasal duit ni. Sakit ati aku. Pening kepala aku.

0 comments:

.