Thursday, February 25, 2010

Hari Ini Hari Terakhir.....

Hahahaha!!!!!

Tengok tajuk macam suspen je kan? Tapi tak ada apa sebenarnya. Hari ini hari terakhir kerja untuk minggu ni. Esok cuti Maulidur Rasul. Sabtu dan Ahad memang hari cuti aku. Minggu Isnin baru mula kerja semula. Yeay!

Tengahari tadi tengok screen telefon ada misscall dari abah. Bukan saja misscall tu, aku ler yang tak perasan telefon aku berbunyi. Maklum ler, telefon simpan dalam laci. So, aku telefon ler balik. Abah bagitau yang abah dah bank inkan duit sekolah adik. Baki RM50 abah suruh belikan susu adik.

Disebabkan hujan lebat tengahari tadi, aku tak dapat ler balik makan dekat rumah. Aku pun pegi ler Klang Parade, kuarkan duit dekat ATM machine dalam KP dan terus masuk Giant belikan susu. Habis dah RM20.90. Untuk makan tengahari aku, cukup ler aku beli kuih seringgit. Lagipun pagi tadi dah makan nasi lemak sambal sotong.

Abah pesan tadi, duit RM50 tu belikan susu, bagi tiga empat ringgit kat Aman, tiga empat ringgit kat Iwan dan belikan deodorant adik. Lebihnya buat ler beli gula. Huhu.....

Eh! Tetiba pulak rasa rindu. Hahaha...

0 comments:

.