Thursday, January 21, 2010

Hurm.....

Hari ni tak tau la kenapa. Batuk dan selsema ni makin menjadi. Dada sakit bila batuk. Mood tak berapa baik.

Tadi masa tengah makan malam, adik aku cakap nak bawak broadband balik kampung, nanti dia bayar katanya. Aku tanya nak cucukkan kat mana. Alih-alih dia cakap nak bawak balik laptop. Hurm... Aku tak boleh nak kata apa la. Laptop tu dia punya kan walaupun aku ada juga tolong-tolong bayar. Dah hak orang tetap ler hak orang kan.

Kat umah ni ada desktop jugak, siap printer tapi aku tak berapa gemar nak pakai sebab suka-suki blackoutkan satu rumah bila nak onkan dia. Aku lebih suka guna laptop sebab senang aku nak tukar-tukar posisi duduk.

Kerja-kerja yang nak dan sedang aku lakukan ni memerlukan masa yang banyak di hadapan komputer. Sakit ler pinggang aku kalau guna desktop. Nampak gayanya terpaksa la aku cari satu laptop lain. Tak apalah, bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian.

0 comments:

.