Tuesday, May 26, 2009

Marah.....

Tak sangka aku.... setelah lama aku menghilang dari forum tu.... bila aku kembali semula ke situ ada pulak orang yang marah dengan aku. Simpan dendam apa...?

Seingat aku, sebelum aku menghilang, aku takde memberi harapan pada siapa-siapa. Sepatutnya kehilangan dan kembalinya aku semula takde siapa yang nak terasa marah ataupun dendam.

Argh! Pening kepala aku memikirkannya. Aku ni dah la tengah pening dengan hal keluarga, adik aku sakit teruk kat kampung, orang tua aku susah, aku sendiri kurang sihat, adik-adik aku yang tinggal dengan aku ni yang tak berkerja. Susah hati aku ni. Banyak bil aku nak tanggung, dengan makan

Sems baru dah start ni. Tiga subject yang aku ambil nak kena baca lagi. Ada beberapa keje lagi nak buat dalam masa yang sama. Diri aku rasanya macam dah tak terurus ni. Aku tau sebab aku dah mula sakit ni. Selalunya kalau diri tak terurus, makan tak betul, mulalah aku sakit

Dah la.. nanti sambung lagi

7 comments:

bokbon said...

kawen la cepat-cepat, biar ada orang urus makan minum tu..

adrin_malina said...

sabar... on the way ni....

Hugh Jackman said...

sapa marah2 ni...

dalia_zulia said...

erkkkk...sape yang buat ko amrah kat forum nun...meh sini aku maki balik....hekelehh forum tu habis2 arrr....cam siott jerkkk...eh...aku lak yang termarah...ekekekeke...sabar ekk...

Anonymous said...

hehehe...selamat bermadulah engkau...

Lya Colours said...

salam perkenalan~~
selamat study semula.
berbakti pade keluarga,x ape kan, dpt ringnkan beban mereka.

adrin_malina said...

salam lya....

.