Tuesday, May 19, 2009

Lama Dah Tak Update

Dah lama tak update blog ni. Musim bizi sikit la ni. Sems baru dah nak mula. Penulisan cerita mistik aku pun belum siap-siap lagi ni. Huhu....

Sems ni aku tamak sikit. Aku amik 3 subjek walaupun sems Mei ni adalah sems pendek. Menangis la aku nak menyiapkan assignment nanti.

Nak menyiapkan kompilasi cerita pendek aku ni pun sampai tertidur-tidur aku di atas kusyen membuatnya. Mana lagi nak mengadap kerja. Masa ni la pulak kerja kat opis berlambak, sampai terpaksa amik ot.

Dah sampai masa badan terbiar la gamaknya ni. Kena bersedia untuk mengadap demam penat ler pulak. Asyik bizi dengan kerja, assignment, kerja sambilan. Hehehe... Badan kena perah dulu ar. Nanti bila keadaan di office dah tenang takde ot, kerja sambilan pun dah takde, sems dah abis baru la masa untuk penjagaan badan. Ahaks.

0 comments:

.