Friday, January 02, 2009

Selamat Meninggalkan 2008 Dan Menerima Kedatangan 2009

Selamat tahun Baru 1430 Masihi dan selamat juga tahun baru 2009 Hijriah. Isnin 29hb Disember 2008 kita telah meraikan kedatangan tahun baru bagi seluruh umat islam di dunia. Dan pada hari semalam bertarikh 1hb Januari 2009 kita menyambut kedatangan tahun baru untuk seluruh manusia di dunia.

Masuk tahun 2009 akan bertambah la lagi setahun usiaku.... Kalau nak dikirakan aku ni da masuk kategori andalusia da ni.. Dah masuk 34 tahun usiaku tapi masih belum lagi berumahtangga. Belum laku... Ekeke... Tak ada orang sudi... Tapi tak apa la.. Jodoh pertemuan kuasa Allah... Setiap yang berlaku pasti ada hikmah yang tersembunyi...

Seperti biasa... aku tidak ada azam baru setiap menjelangnya tahun baru. Orang lain pasti saban tahun bertukar azam walaupun entah tercapai atau tidak azamnya itu namun aku tetap sama... Takde azam yang aku sematkan untuk dicapai dalam hidupku... Yang ada hanya la harapan untuk hidup lebih baik dari sebelum ini...

Tahun ni harapan aku bertambah lagi satu... Ekeke... Aku harapkan akan dapat menamatkan zaman sendiriku tahun ni seperti yang dirancangkan.... Insyaallah jika mendapat keizinan Allah...

0 comments:

.