Wednesday, December 24, 2008

Koew Teow Kerang Ala Belasah.....




Sepatutnya ini la juadah untuk sarapan pagi ni.... Tapi adik² aku dah belasah malam tadi sebaik aku siap masak. Siap bertambah² dorang makan. Tinggal la sikit tuk aku jadikan sarapan pagi. Alhamdulillah.... walaupun dapat sikit je tapi kenyang la jugak.

Dah lama aku tak masak² ni... malas pulak tuari. Tapi alhamdulillah... sikit² kerajinan tu datang semula.

Malam tadi aku siap masak sambal sardin untuk juadah tengahari nanti. Lunch time karang, aku balik ler rumah kejap masak sayur pulak. Malam tadi aku da siap potong kacang botol tu. Nanti tengahari goreng bubuh telur pulak.

Esok cuti so tak payah la aku masak siap² malam karang tuk juadah esok. Esok buleh la aku bangun lewat sikit kot. Tapi kalau jadik la kawan aku datang tuk formatkan pc aku yg diserang trojan kat umah tu... kena la jugak aku bangun awal. Nanti malam aku ingat nak kemas rumah sikit. Itupun kalau kerajinan melebihi kemalasan. Hehehehe....

1 comments:

MOHD. ADHA BIN MOHD. ZAIN said...

salam... add my blog link : www.myadha.com

.