Tuesday, February 23, 2010

Pergilah Air Mata

Aku tak habis lagi baca novel ni. Sedih. Aku memang betul-betul menghayati watak-watak dalam novel ni sampaikan meleleh airmata aku. Betullah aku ni penyedih. Aku dah baca sikit cerita ni dekat e-novel dan akhirnya aku beli versi cetak. Hahaha.. Yang sebenarnya, aku baca dulu endingnya, kemudian baru aku mula baca dari depan.

Ada enam lagi nak baca tapi aku rasa kena slow sikit ler sebab nak kena siapkan assignment pulak dulu. Lagipun tengah bulan depan aku ada mid term exam. Harus kena baca buku tu. Harus juga kena buat latihan sebab subjek perakaunan kewangan untuk sem ni.

Hari ni aku langsung tak jenguk karya-karya aku. Tak sambung novel motivasi, tak juga sambung e-novel. Cerpen pun aku tak jenguk. Leka betul aku dengan novel yang baru beli ni. Juga novel dan bahan bacaan yang aku pinjam dari perpustakaan negara ni. Sekarang minat membaca aku timbul balik ler.

Jam dah menunjukkan ke pukul dua belas empat puluh lima. Aku nak cari tilam dan bantal. Nak cuba sambung berkarya dalam posisi berbaring pulak.

0 comments:

.