Monday, January 04, 2010

Hari Pertama Kerja Di Tahun Baru 2010

Hari ni adalah hari pertama kerja untuk tahun baru ni. Dah cuti tiga hari rasa cam malas je nak naik kerja. Hehehe.... Tapi memandangkan dah tanggungjawab dan ada staff lain yang dah menempah cuti hari ni, aku gagahkan jua ler untuk ke pejabat.

Hari ni keluar rumah awal sikit so sampai pejabat pun awal ler sikit dari biasa. Psssttt... Sebenarnya hari terakhir kerja tahun lepas aku dah kena warning ngan bos sebab katanya aku selalu datang lambat. Dia nak aku datang awal hari ni. Ahaks. Sampai je kat dalam, aku tengok bilik bos gelap lagi. Yeay! Itu bermakna, bos bercuti. Merdeka!!!!!

Kerja hari ni tak adalah bizi sangat. Sumer cam biasa aje. Masih boleh lagi merapu meraban kat dalam forum. Masih boleh lagi post entry kat blog. Masih boleh jugak lagi membuang masa membaca e-novel kat blog orang lain. Namun cukup malas nak menjengah ke forum open universiti walaupun punya ler banyak masa untuk ke sana.

Tahun ni kena ubah gaya ler kot. Kena buat jadual untuk bahagikan masa almaklum la, macam² benda nak dibuat dalam hidup ni. Dan aku rasa kena khaskan masa untuk study dan mesti kuatkan semangat untuk ikut masa yang telah dijadualkan tu.

I'll try all my best!!!!!!!!!!!!!

1 comments:

The Muppets Boy said...

Hai,aslkm.salam ziarah.comel blog.jom singgah plak blog saye ni di http://metroskandal.blogspot.com ,ok babai,jumpe lg

.