Tuesday, July 22, 2008

Sarapan Pagi....




Ni la juadah tuk sarapan pagi tadi. hari ni bangun cam biasa cuma bersiap tu cepat lak sikit dari biasa. So kuar rumah pun awal la sikit dari biasa. Sempat la aku singgah kat kedai makan tu beli sarapan. Tadi mintak bihun dengan telur mata + bilis. Semua akak tu kira RM1.50. Jimat gak la.

Dari rumah dah siap2 minum pearl choco dah incase kalau terlambat sampai opis tak sempat nak singgah beli makanan. Hehehe...

Aku rasa badan aku ni semakin naik ni. Selera makan bertambah2. Lalu je makan apa pun yang ada. bak kata kawan aku, aku ni makan tolak batu ngan kayu je. Ahaks.. baju2 pun da tak berapa muat da ni. Baju2 kurung aku nasib baik la mmg besar2 aku buat, cuma kain je kena adjust tukar pinggang sbb pinggang aku dah bertambah dua inci. Baju2 kemeja pun da ketat2.

Sekarang ni aku jarang2 pakai kemeja sebab dah ketat2. Jadik segan la pulak nak pakai. Nampak gayanya aku kena beli stok baju kemeja dan seluar slack lain la pulak lepas sbb yang sedia ada ni dah tak berapa muat. Huhu... Bertambah lagi la budget aku.

0 comments:

.