Friday, February 29, 2008

Yahoo!!!! adik kesayanganku dah duduk wad biasa

Alhamdulillah... syukur kepada Allah kerana memakbulkan permintaanku agar adik kesayanganku selamat. Dah hampir seminggu adikku menanggung kesakitan. Kelmarin aku akui memang aku sangat risau sewaktu melihat adikku disorong keluar dari dewan pembedahan. Dengan keadaan yang tidak sedarkan diri, badan mengeletek, memang tak dapat nak diceritakan bagaimana perasaanku ketika itu.

Sewaktu menunggu aku tak rasa risau sangat sebab aku tau adikku hanya nak dioperate pada kaki dan tangan sahaja. Yang membuatkan aku risau, lemah longlai dan menggigil tubuh badan bila melihat keadaannya sebaik keluar dewan pembedahan. Aku akui.... hatiku yang begitu tabah menghadapi cabaran jadik tak menentu.

Semalam adikku dah sedar dan dah mula mintak minum. Tapi yang kelakarnya... dia boleh memilih pulak tu. Dia mintak air dutch lady. Dia memang sangat suka air dutch lady tu. Dan berita gembira untuk hari ni waktu call abah tadi... abah kata ari ni doc simen tangan adik. Kemudian nanti doc akan buat xray dada adik pulak untuk tengok kalau2 ada bahagian dalam badan adik yang rosak. Mintak2 la takde.

Dan berita gembira lagi... kalau selepas xray takde apa2 kerosakan dalaman, mungkin dua tiga hari lagi adik dah boleh keluar hospital. Alhamdulillah.....

0 comments:

.