Wednesday, February 06, 2008

Sensitif....

Entah la.... Tak tau kenapa sejak kebelakangan ni aku rasa semacam je. Perasaan aku mudah tersentuh. Airmataku mudah menitis walaupun hanya dengan gurauan. Mungkinkah kerana perasaanku sensitif? Atau ada sebab lain?

Malam ini aku rasa ada sesuatu yang dah berubah. Kenapa berubah aku pun tak tahu. Mungkin kerana putaran masa atau mungkin kerana aku..... Entah la.. aku manusia biasa yang tak tahu membaca hati manusia lain. Kalau aku tahu.... mungkin aku mampu mengawal tindakanku.

Atau adakah kerana kesihatanku yang tak menentu sejak kebelakangan ini? Rasanya aku cuma demam biasa kerana kurang tido je nih. Ke aku kena pi check darah, air kencing dan sebagainya nih untuk mengetahui keadaan kesihatanku yang sebenarnya?

Bulan ni je dah dua tiga kali kot aku demam. Tapi demam kali ni yang teruknya. Sampai dua hari aku tak larat bangun. Mungkin aku kena ubah cara hidupku agaknya. Tido awal dan jaga pemakanan. Mudah-mudahan demam ini cepat sembuh dan tak berulang dalam masa terdekat nih. Insyaallah....

0 comments:

.