Thursday, February 14, 2008



Aku hari ini.. Kat opis. Muka aku biasa je walau ke mana aku pegi. Aku tak pandai nak bermekap2 nih. Natural walaupun tak beauty. Ekeke....

Kekadang terfikir jugak aku, orang yang lebih berumur dari aku pun datang keje siap liptick, eyeshadow bagai. Aku jugak yang muka toya datang opis. Dengan tak berbedak dan berliptick apatah lagi nak bermaskara dan bereyeshadow. Tak pandai la aku nak pakai semua tu. Bukan aku tak pernah beli. Kalau aku beli liptick, bertahun2 masih elok je panjangnya isi liptick tu. Maskara pulak sampai keras kat dalam bekasnya.

Aku penah cuba pakai celak mata. Tak tahan aku. Mata asyik berair je dan kesudahannya sekeliling mata aku hitam macam orang tak cukup tido ataupun kena tumbuk. Ekeke... Memang aku tak dilahirkan untuk cantik kot. Erm.. Cantik ke bermekap....?

0 comments:

.