Thursday, June 10, 2010

Grammar - Back To Basic



7 dan 8hb Jun 2010 aku menghadiri kursus selama dua hari di Hotel Armada, Petaling Jaya. Kursus bertajuk Grammar - Back To Basic ni mengingatkan kembali tentang ketika belajar di sekolah dulu. Banyak betul yang mengelirukan. Hehehe...

Aku sebenarnya bercadang nak menulis buku kanak-kanak versi english. Ala.. Aku sekadar nak menulis buku yang mudah aje untuk bacaan budak-budak kecil. Jadi aku sengaja memohon untuk menghadiri kursus tersebut. Sekurang-kurangnya aku dapat menulis menggunakan grammar yang betul.

Hurm... Mungkin selepas ini aku akan kurangkan masa aku di ruangan sembang. Aku banyak terleka ni. Banyak karya aku yang tergantung. Maka untuk menyelesaikan apa yang telah aku mulakan, aku harus berkorban masa dan tenaga.

Semalam aku sudah mula kembali operasi penulisan. Insyaallah... Aku akan meneruskannya lagi walaupun mood aku tak berapa baik sekarang disebabkan geraham bongsu dan pembengkakan gusi ni. Begitu juga dengan masalah kewangan yang melanda aku kini, sedikit sebanyak mengganggu emosi aku.

Jika aku sudah boleh mula menulis kembali di blog ini, bermakna aku boleh juga memulakan kembali penulisan aku yang tergantung. So, doakan aku berjaya menyelesaikan segala misi yang tertunggak agar segala masalah kewangan yang melanda akan dapat aku selesaikan.

1 comments:

Seng Wani said...

saya berdoa dengan harapan dan sokongan, keyakikan saya yang awak boleh berjaya dengan usaha yang tidak mengenal usia.

.