Wednesday, March 17, 2010

Proses Editing Dan Pengolahan Bab Baru Sedang Berjalan

Sekarang aku tengah menjalankan kerja-kerja mengedit semula e-novel aku yang diberi tajuk, Akhirnya.... Cinta Itu. Tak sangka dua bab yang aku posting di penulisan2u mendapat sambutan. Ada pembaca yang berkali-kali masuk halaman tu untuk membaca sambungannya. Aku pun tak mahu menghampakan pembaca yang sudi membaca dan menyokong penulisan aku yang baru belajar bertatih ni. Aku akan cuba mengedit beberapa bab yang sudah siap dan akan meneruskan menulis bab yang seterusnya.

Aku sebenarnya tak buat sinopsis dan isi-isi yang nak dimuatkan ke dalam cerita itu sebelum ni. Aku sekadar menulis secara suka-suka dan mengikut apa yang terlintas di fikiran aku sahaja. Namun apabila ada yang berminat, totally suka cerita yang aku karang, aku rasa bertanggungjawab untuk menghabiskan cerita ini sebaiknya.

Ada beberapa cerita yang sedang di dalam pembikinan. Aku terpaksa tumpukan pada satu ini dahulu rasanya. Aku kena jana idea banyak-banyak untuk cerita ni. Aku sangat berharap cerita ini aku dapat habiskan penulisannya.

0 comments:

.