Tuesday, March 02, 2010

Muka Buku

Facebook pun mendatangkan masalah.... Tambah pening kepala aku. Tak cukup lagi dengan masalah kewangan aku ni... masalah dalaman rumah aku lagi...

Aku rasa aku kena jauhkan diri dari facebook. Aku kena tahan diri aku dari masuk facebook. Mungkin aku kena buang kawan-kawan.... asingkan diri... hidup sorang macam alien yang kena tangkap sebab menceroboh bumi kemudian diletak dalam tempat pengasingan untuk dibuat ujikaji.

Pagi tadi dada aku sakit tiba-tiba. Sakit yang teramat sangat. Aku cuba luruskan badan... aku baca selawat nabi banyak² namun sakit bertambah menyucuk. Terasa hingga tembus ke belakang. Ikhtiar tu kurang berjaya, dada aku masih tetap sakit malahan bertambah sakit. Aku bangun, selawat lagi dan aku minum air suam yang sentiasa ada di sebelah aku tak kira waktu tidur mahupun berjaga. Alhamdulillah... hilang sakitnya.

Entah kenapa agaknya. Entah apa puncanya. Mungkin sebab aku tak cukup tidur agaknya. Atau aku tersalah baring hingga mengganggu proses penyedutan oksigen masuk ke paru-paru aku. Atau mungkin betul seperti apa yang pak imam tu perkatakan pada mak aku tentang tuju² angin yang ditujukan khas buat sekeluarga aku.

1 comments:

KAKI MERAPU said...

ahh...jangan mengade nak buang kawan2...haiisshhh otai neh....

lepas gi padang aku lepak umah ko eh eh eh...hehehehe

.