Monday, March 15, 2010

Jidin

Aku keluar bilik tadi, nampak adik aku gelak-gelak tengok tv. Aku pun skodeng ler citer apa yang dia tengok. Ler... Citer Jidin rupanya. TV3 punya slot. Aku pun gelak jugak la. Dah memang aku ni jenis manusia yang suka tengok citer kelakar. Layan ler kejap.

Setakat ni yang aku tau citer Jidin ni berkenaan makhluk asing yang datang ke bumi untuk mempengaruhi fikiran remaja. Jidin ni salah seorang daripada makhluk asing tapi dia ni pangkat assistant je. Dia turun ke bumi dan bersahabat dengan seorang remaja nerd yang sering dibuli. Dia selalu menolong sahabat dia tu membanteras kejahatan. Caranya dengan mengalirkan kuasa melalui mata.

Itu aje la yang aku tahu mengenai cerita ni buat masa ni. Sebabnya aku pun tak berapa nak mengadap sangat cerita tu. Baru jap tadi aku pi tengok cerita Senja Permai kat Astro. Citer tu pun aku layan jugak. Tapi masalah aku satu je, aku selalu lupa bila cerita tu ditayangkan kat tv.

Tangan aku rasa perit ler. Tak tau ler kenapa. Sejak siang tadi rasa macam terbakar je tangan sebelah kanan ni. Cukup ni dulu la entry kali ni. Nak pi ampai baju yang baru siap basuh kejap.

0 comments:

.