Sunday, March 21, 2010

Dada Rasa Padat Dan Air Asam Jawa

Petang ni dada rasa padat ler. Bernafas ada bunyi. Tak boleh nak tarik nafas panjang, rasa berat je. Mungkin sebab semalam aku kemas bilik depan dan hari ni aku kemas bilik tengah pulak. Masa berkemas tu tak rasa apa-apa pun. Tapi bila dah rehat-rehat,baru ler rasa macam nak semput.

Tadi dah ngadu ngan otai. Dia suruh minum madu tapi madu di dalam simpanan dah habis. Belum beli baru. Nak suruh adik pergi beli tadi dia takmo sebab pagi tadi dia dah pi beli sayur kat pasar. Akhirnya otai suruh aku bancuh air asam jawa pekat-pekat, campur sedikit gula dan minum. Aku buat ler td. Tengah tunggu kesannya la ni.

Sekarang aku tengah berbaring. Lepas post entry ni, aku nak baca buku sikit lagi. Pastu aku tak tau ler nak buat assignment ke ataupun nak tidur aje. Masak untuk malam pun aku malas ni. Hurm.. tengok ler malam-malam sikit karang.

1 comments:

BuD@k DRuMsTiCk said...

Aslkm tuan rumah,.Video David Blaine terapung,nak tengok?sila klik sini http://merdayka.blogspot.com

.