Friday, March 05, 2010

Assignment Financial Accounting

Lusa 7hb Mac 2010 bersamaan hari Ahad, aku kena hantar assignment financial accounting kepada tutor. Assignment tu pun belum aku siapkan lagi. Tadi aku bercadang balik kerja half day nak buat, sekali aku pi baring dan terus terlelap. Dah petang baru terjaga. Malam ler pulak la kot aku buat. Lagipun esok cuti.

Adik bongsu aku duk tidur kat sebelah aku ni ha. Siap on lagu kat telefon dia. Aku rasa adik-adik aku tak tahu tabiat aku yang tak boleh bising-bising masa study, masa membaca dan masa nak tidur. Selalu diorang main redah je kalau time aku nak tidur atau nak study. Diorang tengok tv dan dengar lagu selamba je volume kuat.

Tadi adik pompuan aku pi check gaji dia. Dapat sikit je, komisyen bos dia tak masukkan dalam gaji, ada tolak cuti lagi walaupun katanya dia tak ada amik cuti bulan lepas. Monyok aje la muka dia aku tengok tadi. Huhu... Aku harap kat dia nak bayarkan duit notebook aku ni dulu bulan ni sebenarnya. Dia tanya aku tadi, kalau dia tak bayar dulu duit motor bulan ni buleh ke tak, aku kata nanti orang tu bising call aku dan denda lewat bertambah-tambah.

Lepas tu dia dah masuk dalam dah. Tidur le kot. Biarlah, hari-hari dia keje pagi sampai malam. Hari ni cuti, biarlah dia rehat pulak.

0 comments:

.