Thursday, August 07, 2008

Persona.....

Memang terpesona.... Berkenan betul mata aku tengok kete ni selepas wira aeroback. Terus terlupa yang dulu aku berhajat sangat nak amik wira aeroback. Ekeke....

Semalam dengan semangat yang tinggi aku pi tanya persona kat proton edar. Dorang tgh buat promosi kat sini. Tanya punya tanya terus tersangkut. Lalu aku pun try la apply. Ekeke....

Harap² ada rezeki la nak pakai kete baru.

4 comments:

shahrul said...

wah, dah beli kete baru... bolehlah bawak saya jalan2 heheh

adrin_malina said...

belum beli lg. on the way je....

zarin said...

nak juga itote, amik kita kat umah bole?

adrin_malina said...

huhu.... cam tak lepas je nak beli kete....

.