Wednesday, May 28, 2008

Pasta O Pasta....



Ini la juadah aku tuk malam ni. Tetiba je selera nak makan pasta. Aku pulak tak pandai masak pasta, namun kerana keinginanku, aku gagahi jua menyediakannya.

Kali ni resepi betul2 belasah sesuka hati je. Segala bagai bahan yang aku terasa nak masukkan, aku lemparkan je ke dalam kuali tu. Dan akhirnya.... merasa jugak aku pasta tanpa perlu pergi ke restoran Itali. Hehehehe....

5 comments:

afandi said...

Salam Ziarah

Pasta? Sphagetty ke? saya kurang arif, tapi sekarang memang makan pasta lah untuk buat 'mee', licin dan lembut. maklumlah tiada mee di sini.
Nampak menyelerakan, tambah pula ikan kat bawah tu..hehe

adrin_malina said...

tak penah lg buat mee guna spagetti tu. sedap ek? nanti nak gak cuba.

afandi said...

sedap, bercambah kat sini. itulah pilihannya letak mince banyak2 best

AbnormalSuam said...

aku cuma tahu laksa dan mee rebus.... pasta ker, spaghetti ker, apa ker, aku cuma boleh tengok sajalah... keotew tu pun masa aku dah besar ler baru aku tahu, boleh makan...

ahaaaaa....

jaliey-m said...

mmmm.. menyelerakan ..

.