Sunday, February 10, 2008

Sudut belajar....



Di sudut ini la aku menghabiskan masa study dan berforum ketika di rumah. Ruang terbuka ini terletak di sudut ruang tamu dan berhampiran dengan dapur. Faham2 saja la kan. Senang aku nak pi selongkar makanan kalau lapar masa tengah lepak2 kat sudut ni. Ekeke...

Buku2 kat atas monitor tu aku baru je lepas susunkan. Sebelum tu memang bersepah je kat atas tu. Meja pulak aku buat sendiri je. Tu yang nampak tinggi dan kecik je tu. Ala... Aku potong papan pintu terbuang pastu aku letakkan kat atas rak akuarium yang telah pecah aku hempuk. Buku2 semester lepas dan juga segala kertas terpakai dan belum pakai aku susun kat para yang juga buatan sendiri kat kaki rak akuarium tu. Para tu bukan aku yang buat tapi tuan rumah dulu.

Asalkan benda tu boleh guna takde la aku buang. Boleh jugak aku gunakan sebagai tempat buku2 dan kertas2. Takde la bersepah2 kat sudut ni. Cuma printer je aku tak tau nak letak kat mana ni. Buat masa ni aku letakkan kat atas lantai je dulu. Bukan tak boleh letak kat atas monitor ni tp kertas yang keluar tu tak tersusun la. Asyik jatuh ke bawah je. Lebih baik aku letak kat atas lantai baru la kertas2 tu tersusun cantik. Aku rasa cam nak letak atas meja ni je tp nanti la. Nanti aku susun balik barang2 kat atas meja ni. Lepas tu baru la aku letak printer ni kat atas.

Nak beli satu book shelf untuk susun semua buku2 nih. Tak sesuai rasanya letak kat atas monitor nih. Tapi nak beli pun kena tengok budget dulu ar. Ekeke.. Ada lebih baru la boleh beli. Erm.. Buat sementara tu biarkan buku2 tu tersusun kat atas dulu.

0 comments:

.