Friday, February 01, 2008

Asam Pedas Ikan Patin


Juadah tengahari tadi.... Dari semalam teringin sangat nak makan asam pedas ikan patin nih... so dengan semangat membara aku pun masak la tadi. ekeke... rasanya erm... standard la kan. masakan orang bujang... sedap mana la sangat.

Lepas masak, sempat gak la aku makan sikit sebelum aku keluar tadi. Erm.. hari ni keluar siap beli buku matematik, buku undang-undang Malaysia dan dua buah kamus. Ini kalau aku tak dapat pointer cantik jugak tak tau la aku.. sah2 la aku bengap agaknya. Terima kasih bang belikan buku-buku tu.

Aku balik rumah tadi, aku jengah kat dapur. Asam pedas yang banyak aku tinggalkan siang tadi dah tinggal seketul je... kepala lak tu. Kepala ikan memang la kegemaran aku sebenarnya. Tapi apa yang nak aku sampaikan kat sini hanyalah rasa kegembiraan aku sebab masakan aku ada yang makan. Hahaha....

Erm... Besok nak kemaskan umah sikit. Pastu nak study sikit tuk hadapi test pada 2/3 nih. Harap-harap aku dapat jawab test tu. Insyaallah.

Mata dah terasa mengantuk pulak nih.... Pi tido dulu la... Esok-esok panjang umur aku sambung lagi berceloteh kat sini.

0 comments:

.